EFA-SmartConnect®

Inteligentní síťové propojení vašich vrat

Firma EFAFLEX nabízí řešení IoT pro inteligentní síťově propojená vrata s využitím EFA-SmartConnect®. Bezplatná, uživatelsky přívětivá aplikace umožňuje centrální monitorování a přehledně a v reálném čase zobrazuje stav všech vrat. Podle principu „Diagnostika – servis – údržba“ lze včas zabránit poruchám a předem naplánovat údržbu, což nejen minimalizuje prostoje, ale také snižuje provozní náklady.

EFA-SmartConnect® na první pohled:

  • Všechna vrata přehledně na vašem smartphonu.
  • Jednoduché a přehledné plánování prací údržby a oprav.
  • Rychlá diagnostika problémů a digitální hlášení servisu přímo na EFAFLEX.
  • Zamezení prostojům a zbytečným nákladům.
  • Je možné použít stávající WLAN a LAN.
  • Rozhodování o údajích zůstává ve správě uživatele.
  • Registrace není nutná.
  • Nezávislost na sítích mobilních operátorů.

EFA-SmartConnect® na první pohled:

  • Všechna vrata přehledně na vašem smartphonu.
  • Jednoduché a přehledné plánování prací údržby a oprav.
  • Rychlá diagnostika problémů a digitální hlášení servisu přímo na EFAFLEX.
  • Zamezení prostojům a zbytečným nákladům.
  • Je možné použít stávající WLAN a LAN.
  • Rozhodování o údajích zůstává ve správě uživatele.
  • Registrace není nutná.
  • Nezávislost na sítích mobilních operátorů.

EFA-SmartConnect® na první pohled:

  • Všechna vrata přehledně na vašem smartphonu.
  • Jednoduché a přehledné plánování prací údržby a oprav.
  • Rychlá diagnostika problémů a digitální hlášení servisu přímo na EFAFLEX.
  • Zamezení prostojům a zbytečným nákladům.
  • Je možné použít stávající WLAN a LAN.
  • Rozhodování o údajích zůstává ve správě uživatele.
  • Registrace není nutná.
  • Nezávislost na sítích mobilních operátorů.

Detaily

Optimální služby na jedno kliknutí. Open

Velmi efektivně funguje EFA-SmartConnect® i v případě poruchy: Pomocí aplikace můžete zprávy odesílat přímo do EFAFLEX. Díky rychlým dobám přenosu stačí pro komunikace se servisními techniky firmy EFAFLEX jedno kliknutí. To zrychluje procesy a snižuje prostoje.

 

Maximální zabezpečení dat. Open

Bezpečnost vašich dat je vždy zaručena. EFA-SmartConnect® ukládá všechny důležité údaje v místní síti. Vy rozhodnete, kdy a které informace budete firmě EFAFLEX posílat. Výměna údajů probíhá pouze prostřednictvím vědomého přenosu dat do servisní služby. Díky modernímu „end-to-end“ šifrování zůstávají všechny informace bezpečné a důvěrné.

Inovativní funkce. Open

Modul EFA SmartConnect® se na přání instaluje do řídicí jednotky vrat. Tento modul trvale odesílá zprávy o stavu všech vrat do aplikace a umožňuje tak přímý přenos poruchových stavů nebo vámi schválených servisních příkazů do firmy EFAFLEX.

Často kladené otázky o EFA-SmartConnect® / FAQ

Proč potřebuji QR kód? Open

Vrata s aktivovaným modulem EFA SmartConnect® se dodávají v režimu “WLAN router”. Dodaný QR kód obsahuje přístupové údaje pro tuto síť ve stavu dodávky.

Co se stane po podání žádosti o podporu? Open

Nejprve obdržíte potvrzovací e-mail na e-mailovou adresu, kterou jste uvedli při podání žádosti. Dále bude žádost přenesena do našeho systému. Poté vás bude kontaktovat pracovník na základě zadaných kontaktních údajů.

Vzniknou mi používáním aplikace nějaké náklady? Open

Aplikace EFA-SmartConnect® je v současné době k dispozici ke stažení zdarma. Samotná aplikace je rovněž zdarma. Pokud jsou data přenášena prostřednictvím mobilního telefonu, mohou být účtovány další poplatky v závislosti na poskytovateli a smlouvě s mobilním operátorem.

Ztratil jsem svůj QR kód a nemohu se připojit k vratům. Open

Pokud jste ztratili kód QR s přístupovými údaji ve stavu doručení, použijte režim obnovení k navázání spojení s vraty. Tento postup najdete v nabídce nápovědy aplikace. Poté nakonfigurujte vrata jako směrovač WLAN a přiřaďte nové přihlašovací údaje. Nakonec se pomocí smartphonu přepněte na nově nakonfigurovanou síť Wi-Fi.

Požadavky na podporu se neodesílají, když jsem připojen k vratům. Open

Je možné, že vaše současná síť WLAN vám neposkytuje internet (např. pokud jste připojeni k síti Tor v režimu routeru). Můžete zkusit odeslat žádost o podporu prostřednictvím mobilního rádia tak, že po vytvoření žádosti o podporu deaktivujete síť WLAN svého smartphonu. Požadavky na podporu, které ještě nebyly odeslány, si můžete kdykoli prohlédnout prostřednictvím nabídky aplikace na stránce “Požadavky na podporu” a můžete se pokusit požadavek odeslat znovu.

Připojil jsem se k síti přes VPN, ale vrata nejsou v přehledu vrat uvedena. Open

Službu EFA-SmartConnect® bohužel nelze používat prostřednictvím sítě VPN. Důvodem je, že v přehledu vrat jsou uvedena pouze vrata, která jsou detekována prostřednictvím vícesměrového vysílání. Pakety multicast bohužel nelze přenášet přes VPN.

V přehledu vrat vidím vždy jen jedna vrata, ale rád bych tam měl uvedena všechna svá vrata. Open

Aby se v přehledu vrat zobrazila všechna vrata, musí být všechna vrata ve stejné síti se smartphonem EFA SmartConnect®. Další informace o integraci vrat do sítě naleznete také v části “Začínáme”.

Pokud jsou vrata ve stejné síti, ale přesto se nezobrazují, zkontrolujte, zda vaše síť splňuje požadavky pro použití EFA-SmartConnect®.

Jaké požadavky musí síť splňovat, aby mohla používat EFA-SmartConnect®? Open
  • Technologie: Ethernet nebo WiFi (802.11 b/g/n, 2,4 GHz)
  • Metoda šifrování: WPA2-PSK nebo WPA3-SAE (osobní)
  • Síťovým zařízením musí být umožněna vzájemná komunikace (často zakázáno pro sítě hostů):
    * UDP multicast, konfigurovatelný port (výchozí nastavení: 61344).
    * Port TCP: 1547
V jakých režimech lze vrata ovládat pomocí EFA-SmartConnect®? Open

Vrata mohou vytvořit vlastní síť v režimu “WLAN router” nebo se připojit k existující síti v režimu “účastník sítě”.

Jak funguje režim “WLAN Router”? Open

V tomto režimu vytváří hardware SmartConnect® vlastní síť WLAN. Můžete si libovolně zvolit název sítě a heslo. Další informace o aktivaci režimu routeru naleznete v části “Začínáme”.

Funkce v režimu směrovače WLAN:

  • Vytváří místní síť WLAN bez internetu
  • Dosah sítě je omezen na dosah vrata WLAN.
  • Omezený počet účastníků sítě (maximálně 10)
  • Metoda šifrování: WPA2-PSK
Jak funguje režim “Účastník sítě”? Open

V tomto režimu se vrata připojují ke stávající síti. Touto sítí může být firemní síť nebo jiná vrata v režimu “WLAN router”. Vrata musí být v dosahu sítě.

Mohu spojit vrata do skupin, které mohou vidět pouze vybraní uživatelé aplikace? Open

Aby byla vrata uvedena v přehledu vrat, musí být ve vratech i v aplikaci nakonfigurována stejná skupina vícesměrového vysílání (IP adresa a port). Pokud jsou vrata rozděleny do různých skupin vícesměrového vysílání, uživatel aplikace uvidí pouze ta vrata, která jsou ve stejné skupině vícesměrového vysílání jako aplikace.

Výchozí nastavení skupiny vícesměrového vysílání je 239.192.69.70:61344.

Změňte konfiguraci skupiny vícesměrového vysílání vrat:
Klikněte na vrata v přehledu vrat → klikněte na ikonu “Konfigurace” na navigačním panelu → aplikace “SmartConnect” → “Skupina vícesměrového vysílání”.

Změňte konfiguraci vícesměrového vysílání v aplikaci:
“Menu aplikace” → “Nastavení” → “Síť” → “Skupina Multicast”.

Musí mít síť přístup k internetu? Open

Ne, zařízení EFA-SmartConnect® nepotřebuje ke svému provozu síť WLAN, která by poskytovala internet. Smartphone potřebuje připojení k internetu pouze k odesílání požadavků na podporu. K tomuto účelu lze pak použít i mobilní data nebo jinou síť WLAN s internetem.

Mohou se k vratě přes QR kód dostat neoprávněné osoby? Open

Ne. QR kód obsahuje přístupové údaje WLAN ve stavu doručení. Jakmile dojde ke změně hesla v režimu routeru nebo k přidání vrata do existující sítě, připojení k vratě prostřednictvím QR kódu již není možné. Další informace naleznete také v části “Začínáme”.

Jaké údaje se předávají do systému EFAFLEX během procesu podávání žádostí? Open

Záznam údajů o vybraných vratech (číslo zařízení, sériové číslo, verze softwaru, paměť chyb, výchozí přístupové údaje atd.) Další informace, které jste uvedli při vytváření požadavku na podporu (stav, fotografie, volný text, kontaktní osoba).

Nebudou odesílána hesla WLAN, která jste sami zadali.

Máte otázky?

Kontaktujte nás.

Jsme tu pro vás!

V kontaktním formuláři online